1. Причиною кожного третього в світі розлучення є соціальні мережі.
2. Приблизно п'ятнадцятьма відсотками користувачів соціальні мережі застосовуються для організації стеження. Це здебільшого практикується спецслужбами.
3. Широкий вибір в соціальних мережах і вседозволеність призводять до сплеску бажань. Після знайомств в соціальних мережах втричі зросла кількість зрад.
4. з листопада 2011 року Facebook запатентував спосіб, за допомогою якого отримав можливість стежити за користувачами, навіть коли вони знаходяться поза соціальної мережі.
5. Серед користувачів соцмереж 37% публікують в них малоцікаві відомості про власну особистому житті.
6. Дослідженнями встановлено, що перебування в соцмережах веде до збільшення ризику самогубства, так як людина до мінімуму зводить своє спілкування з оточуючими і відмовляється від дійсності.
7. Відповідно до статистики кількість злочинів на сексуальному грунті, спрямованих на неповнолітніх, зросло через соцмереж в 26 разів.
8. Щорічно близько 100 чоловік позбавляються життя через повідомлення, залишеного в соцмережах, і ця цифра зростає.
9. Соціальні служби використовують для вербування своїх агентів не тільки спецслужби, але й різні угруповання, в тому числі терористичного спрямування.
10. У 2011 році у Великобританії кожні четверо з п'яти грабіжників користувалися при підготовці пограбування соціальною мережею.
11. Соціальні мережі звужують кругозір людини: він стає залежним від порожніх і непотрібних повідомлень.
12. Надмірна захопленість соцмережами, за даними досліджень, веде до зниження імунітету, серцево-судинних хвороб і душевної дисгармонії. Активні, але не дають розвитку розумові процеси поряд з малою рухливістю сприяють розвитку захворювань ендокринної системи.
13. Інформація між іншим: за 2011 рік Facebook заробив на рекламі 4,27 млрд. Доларів.
14. Відповідно до проведених досліджень, за популярністю часу в мережі соціальні мережі обігнали порнографію.
15. У соцмережах знайомиться кожна п'ята сім'я в світі.
16. Кожна восьма пара в США створила сім'ю, познайомившись в соціальних мережах.
17. Більше 90% користувачів з довірою ставляться до порад ровесників на сайтах, тоді як рекламі вірять тільки 14%. Маркетингові служби активно цим користуються.
18. Середній користувач відвідує аккаунт двічі в день.
19. У середнього користувача друзями числиться 195 осіб.
20. користувачів медіасервісів найбільше в Австралії, США - на другому місці і на третьому - Великобританія.
21. Серед користувачів віку до 18 років найбільш популярні Facebook, MySpace і Blogspot.
22. 69% батьків включають своїх дітей в друзі в соцмережах.
23. З 25 найбільших газет у 24 знизилися тиражі через зміни каналів надходження до людей інформації, в тому числі через соціальні мережі.
24. Чверть пошукових запитів про 20 найпопулярніших брендах світу призводять до матеріалів, створеним користувачами соціальних мереж.
25. До 2010 року доступ до соцмереж мало вже 96% населення всієї планети.
26. Кожна восьма вступила в шлюб пара США зробила це завдяки соцмережах.
27. Радіо набрало 50 мільйонів користувачів за 38 років, телебачення - за 13, Інтернет - за 4 роки, iPod - за 3 роки.
28. Найбільш активна Інтернет-аудиторія в Росії: середній користувач проводить в ньому 6,6 годин в тиждень, переглядаючи 1307 Інтернет-сторінок.
29. За даними департаменту освіти США, студентів, що навчаються через мережі, більше, ніж на стаціонарах.
30. 80% компаній світу підбирають співробітників за допомогою соцмереж.
31. Самий швидко зростаючий сегмент серед користувачів соцмереж - це жінки від 55 до 65 років.
32. У Брітні Спірс і Ештона Катчера фоловерів стільки ж, скільки населення в Ірландії, Панамі або Норвегії.
33. З 2009 року коледжі Америки замінили електронну пошту контактами в соцмережах.
35. У світі - близько 200 мільйонів блогів.
36. Третина блогерів регулярно діляться своєю думкою про бренди і торгові марки.
37. Популярні соцсервіс продовжують зберігати віддалені користувачами зображення.
38. 80% людей більше вірять власним онлайн-друзям, ніж реальним.
39. За кількістю користувачів лідирує Facebook - 1 мільярд.
40. Ось переваги по окремим країнам: Росія - Вконтакте, Однокласники, Facebook, Китай - Qzone, Sina Weibo, Renren, США - Facebook, Twitter, Linkedin.
41. У мережі популярність соціальних мереж за результатами проведеного опитування склала: Однокласники - 73%, Вконтакте - 62%, Facebook - 18%, Twitter - 9%, Livejournal - 3%, LiveInternet - 2% і 1% не знає про мережах нічого .
42. Щотижня в соціальних мережах діти проводять: від 7 до 14 годин - 23%, 14-21 годину - 57% і більше 21 години - 20%.
43. Кожна п'ята дитина з семи днів тижня один витрачає на соц.сетях.
44. Серед дітей у 80% є акаунти в соцмережах, і 20% дітей батьки заставали за відвідуванням сайтів для дорослих.
45. 80% батьків вважають, що їм відомо, що їхні діти роблять в Інтернеті, але 31% дітей переконані, що їхні батьки про це не знають.
46. Самостійне застосування соціальних мереж в середньому починається з 10 років.
47. Своїх батьків додали в друзі в соцмережах тільки 32% дітей.
|