Психологічна служба ЖВПУ-інтернату створена і діє згідно з наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.
Мета діяльності психологічної служби – створення умов для всебічного та гармонійного розвитку учня, стимуляція до саморозвитку, самоорганізації та самореалізації в подальшому житті.
ЗАДАЧІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
- адаптація першокурсників до навчального процесу і до перебування їх в новому середовищі;
- створення психологічного портрету першокурсників для ефективної роботи з ними класних керівників і викладачів;
- зміцнення психологічного здоров’я учнів з особливими потребами, шляхом проведення психологічного розвантаження;
- створення сприятливого мікроклімату в педагогічному і учнівському колективах з метою розвитку інтелектуального потенціалу учня та підвищення продуктивності і ефективної діяльності;
- виявлення ініціативних груп в навчальних групах;
- надання психологічної підтримки учням, викладачам в певних ситуаціях;
- просвітна робота з педагогами, батьками, учнями.
- вивчати особливості дитини та формування її особистості в контексті її життєвих умов, виховання та взаємодії з дорослими та однолітками;
- допомагати учням в життєвому самовизначенні, виборі шляхів самореалізації та професійному розвитку.
- сприяти створенню психологічних умов для самовиховання та саморозвитку учня через корекційну, профілактичну та реабілітаційну діяльність.
НАПРЯМКИ РОБОТИ
Попередження можливих психолого-педагогічних проблем.
Психологічна профілактика негативних факторів в освітньому просторі навчального закладу.
Психологічна просвіта всіх учасників освітнього процесу (педагогічного колективу, майстрів виробничого навчання, вихователя, батьків) щодо адаптації учнів в новому навчальному закладі, вікових особливостей учнів-підлітків, взаємовідносин в учнівських та молодіжних колективах, розвиток індивідуальних можливостей учнів, особливостей дітей пільгової категорії.
Консультування учасників освітнього процесу за запитом.
Проведення необхідної психологічної діагностики в групах та поглибленої психодіагностики індивідуально.
Психологічний супровід учнів від І-го до ІІІ-го курсу навчання включає в себе:
проведення необхідної психодіагностики, консультування за її результатами, фіксація результатів в індивідуальні картки психолого-педагогічного супроводу учнів.
психологічну профілактику агресивної поведінки та насильства в молодіжному середовищі, вживання та пропаганда наркотичних речовин, алкогольних напоїв та тютюнокурінням, безпечної поведінки, суспільної свідомості.
розвивальна робота – особистісний ріст, навички спілкування та ефективної комунікації, розвиток творчих, організаторських та лідерських здібностей, формування нормальної самооцінки та навиків самоконтролю.
Інформація про практичного психолога
Калінчук Алла Борисівна – практичний психолог
Базова освіта: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя 2008р.
Загальний педагогічний стаж роботи – 5 років
Стаж роботи на посаді практичного психолога - 8 років
Стаж роботи на посаді практичного психолога в даній установі -5років
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії.
Особистісні якості: толерантність, активність, цілеспрямованість, творчий та новаторський підхід до роботи, направленість на професійний і особистісний ріст.
Кабінет психолога
Хто такий психолог - це звичайна людина, яка довго слухає клієнта після чого допомагає знайти вихід з різних ситуацій
З ким працює психолог – працює з людьми, які не почувають себе щасливими або мають труднощі у вирішенні проблем у відношеннях з іншими або у досягненні бажаної мети.
У яких ситуаціях може допомогти психолог:
Психолог виступає певним дзеркалом, дає людині можливість побачити своє життя, проблеми з боку. Застосувати все те, що може допомогти звести містки між собою та людьми, соціум.
Отже:
- якщо у вас виникли невідкладні проблеми які ви не можете вирішити без сторонньої допомоги;
- якщо, стурбовані ви своїми особистими стосунками з найріднішою людиною, чи відчуваєте творчий спад і потребуєте перегляду свого розпорядку з точки зору раціонального розподілу часу, чи просто необхідно виговоритися – все це може стати предметом індивідуальної бесіди з психологом, соціальним педагогом чи однією з тем тренінгового курсу.
- якщо ви хочете розібратися у своїх психологічних проблемах, покращити свій настрій, визначитися нарешті у прийнятті важливого для Вас рішення;
- якщо у вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями чи порозумітися з викладачами;
- якщо, ви зіткнулися з труднощами у навчанні: не можете адаптуватися у новому колективі, побоюєтеся виступати перед великою аудиторією, невпевнені у своєму виборі тощо.
ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ УЧИЛИЩА!